Sadržaj
+
-
1. PRIHVATANJE I ODBIJANJE ELEKTRONSKIH FAKTURA U SKLADU SA PROPISIMA O ELEKTRONSKOM FAKTURISANJU
2. NEMOGUĆNOST NAKNADNOG ODBIJANJA PRIHVAĆENE ELEKTRONSKE FAKTURE
3. MOGUĆNOST NAKNADNOG PRIHVATANJA ODBIJENE ELEKTRONSKE FAKTURE
4. (NE)OBAVEZNOST STORNIRANJA ODBIJENE ELEKTRONSKE FAKTURE PREKO SEF-A
5. TEHNIKA PRIHVATANJA I ODBIJANJA ELEKTRONSKIH FAKTURA U KORISNIČKOM INTERFEJSU SEF-A
6. UKINUTA SU TZV. SISTEMSKA OGRANIČENJA ZA IZDAVANJE ELEKTRONSKIH FAKTURA
+
-
+
-
3. PERIOD KORIŠĆENJA I POČETAK AMORTIZOVANJA OPREME, ODNOSNO DATUM RASHODOVANJA ZALIHA
4. EVIDENTIRANJE REZERVNIH DELOVA PO UGRADNJI
+
-
1. (NE)OBAVEZNOST POPUNJAVANJA POLJA 1.2 OBRAČUNSKI PERIOD NA OBRASCU PPP-PD
5. PRAVILNO ISKAZIVANJE PODATAKA O BROJU ZAPOSLENIH U POLJU 2.3 PORESKE PRIJAVE NA OBRASCU PPP-PD
6. ISKAZIVANJE PODATAKA U PORESKOJ PRIJAVI NA OBRASCU PPP-PD O STRANCIMA KAO PRIMAOCIMA PRIHODA
7. PRAVILAN UNOS PODATAKA U POLJIMA 3.7 BROJ DANA, 3.8 BROJ SATI I 3.8A FOND SATI NA OBRASCU PPP-PD
9. SPORNE SITUACIJE U VEZI SA PODNOŠENJEM IZMENJENE POJEDINAČNE PORESKE PRIJAVE NA OBRASCU PPP-PD
10. IZMENA PORESKE PRIJAVE NA OBRASCU PPP-PD KOJU JE PODNELA PORESKA UPRAVA PO SLUŽBENOJ DUŽNOSTI